Travel | Vienna.

20:12




Znate ono kada je kod nas sneg i hladno je a ljudi izbacuju fotke sa egzotičnih mesta gde su otputovali. 
Kod mene je obrnuto. 
Sada kada je konačno stiglo proleće i lepo je i toplo, ja ću sa vama podeliti fotke koje su nastale prošle godine u hladnom Beču.

U Beču sam bila prošle godine u decembru i to je bila moja prva poseta Beču, ali verujem ne i poslednja.
Bilo je prehladno i padala je kiša.
Ali to nam ipak nije smetalo da uživamo u ovom gradu.
Beč je divan za vreme novogodišnjih praznika, prelepo je okićen i atmosfera u gradu je sjajna.
Stvarno ga vredi posetiti u ovom periodu, čak i kad pada kiša i kad mislite da će vam nos i obrazi otpasti od hladnoće.

Ostavljam vas sa par tmurnih, ali meni jako dragih fotki Beča.
U narednim postovima ću vam pisati šta to vredi posetiti u Beču i šta ne smete propustiti. 










Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара

Like us on Facebook

Search This Blog

Follow by Email

AmiClubWear.com

SammyDress