March Favorites.

13:18




Prošao je još jedan mesec, odnosno meni je proleteo.
Mogu reći da je ovaj Mart bio zanimljiv. 

Kao i svakog meseca u ovom postu ću vam pokazati neke svoje favorite iz prethodnog meseca. 
Ovog puta čak tri favorita su filmovi, ko bi rekao. 




Film "Po cenu života" (Hell or High Water) sam gledala na FEST-u.
 Iskreno nisam puno očekivala od ovog filma, ali sam se oduševila. Ovo je stvarno jedan od boljih, ako ne i najbolji, film koji sam gledala u poslednje vreme. Neću da vam prepričavam film, kratak opis možete videti na linku koji sam vam ostavila. Definitivno imate moju preporuku da pogledate ovaj film. 


Sledeći film koji sam gledala, a da je ostavio dobar utisak na mene je "Afterparti". 
Ovaj film sam takođe gledala na FEST-u, ali uskoro dolazi i regularno u bioskope. 
Prvi razlog zašto ga preporučujem je taj što je ovo domaći film, a drugi razlog je taj što je ovo veoma interesantan i poučan film. 



Sledeći film koji sam gledala je "Lepotica i zver".
Inače Lepotica i zver je moj omiljeni crtani iz detinjstva i prosto sam morala da pogledam i ovaj film. 
Crtani mi je i dalje favorit ali moram priznati da se nisam razočarala fimom. 
Ema je divna u ovom filmu i mislim da je ovo film koji trebate pogledati. 




Sledeći favorit je ova knjiga koju sam dobila na poklon pre par godina. 
Počela sam tad da je čitam i nisam dogurala dalje od dvadesete strane. 
To i nije tako loše jer definitivno sada mogu mnogo bolje da razumem ovu knjigu. 
Autor ove knjige je čovek koji je napisao svima dobro poznatu knjigu "Kaluđer koji je prodao svoj Ferari". Ukoliko ste pročitali tu knjigu definitivno bi trebali da pročitate i ovu, ali i ako niste "Vođa bez titule" je vredna čitanja.



Sledeći favorit je kozmetički.
U pitanju je univerzalni balzam iz Oriflame-a. 
Ja trenutno imam ovaj obični, koji nema neki specijalni miris i on mi najviše odgovara. 
Ovaj balzam mi pomaže oko ispucalih usana, ali isto tako pomaže kod ispucalih šaka, laktova, itd.



Poslednji favorit, ali ne i manje bitan je definitivno akcija "Čep za hendikep".
Ovo nije samo martovski favorit, ovo može biti godišnji favorit. 
Ako do sad niste čuli, reč je o akciji gde vi skupljate plastične čepove koje kasnije donirate. Donirani čepovi se recikliraju i od skupljenog novca se kupuju pomagala za osobe sa invaliditetom.
Vaše malo nekome znači mnogo. Iznenadili biste se kada biste shvatili koliko čepova možete da skupite za jako kratko vreme.
Ti čepovi koje inače bacate mogu pomoći nekome. 
Raspitajte se gde najbliže možete donirati čepove i pomozite onima kojima to mnogo znači.


Kisses,
M.

You Might Also Like

4 коментара

  1. Baš sam razmišljala da uzmem Oriflame balzam za usne. Čini mi se da je odličan. :*
    Pratim te , pa ako želiš uzvrati. Usput pogledaj novi post. ❤ ⬇
    Special Section

    ReplyDelete
    Replies
    1. Odličan je balzam, slobodno ga uzmi.. :)

      Delete
  2. Super post!
    Nova sam, pratim te pa ako zelis uzvrati: http://janead.blogspot.rs/

    ReplyDelete

Search This Blog

Follow by Email

AmiClubWear.com

SammyDress