Travel | Bratislava.

22:49


Pre par meseci posetila sam prestonicu Slovačke, Bratislavu. 
Iskreno nisam mnogo očekivala od ovog grada i mislila sam da me neće preterano oduševiti. 
Kako to obično biva, pogrešila sam. 

Bratislava je jedna nenametljiva šarmerka. Zbog toga mi se više svidela od Beča.
Na prvi pogled možete pomisliti da u Bratislavi nema šta puno da se vidi, ali već sledećeg trenutka ćete lutati uličicama starog grada i upijati taj šmek nekih starih vremena.
Ono što ćete definitivno obići ako budete išli u Bratislavu je stara tvrđava, koja iskreno nije najlepša koju sam videla u svom životu ali jeste simpatična.

Ako sam dobro razumela vodiča, stari deo grada je dugo bio mesto gde su se okupljali klošari i narkomani i bio je totalno zapušten.
Sada to više nije tako, sređen je i tourist friendly je.

Predlažem vam da u Bratislavi nikako ne propustite da obiđete neki restoran ili pab i probate neko specifično jelo po kome su tamo poznati, kao što su to npr. rebarca ili njihove knedle od krompira.

U narednom postu ću vam pisati o jednom mestu koje nikako ne smete zaobići ako dođete u ovaj grad, a vodič vam ga verovatno neće preporučiti.














Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара