Outfit post | House party.

08:50



U prethodnom postu sam vam pokazala divan kimono koji sam dobila sa sajta AmiClubWear.
U današnjem postu vam pokazujem zeleni top koji sam dobila od istog sajta. 

Top je jako lep, odlično je izrađen ali mu je mana što je napravljen od one najgore sintetike. Ja sam ga nosila par puta i nije mi to predstavljalo problem, čak je i prijatan za nošenje, ali možda nekome sa osetljivijom kožom bi ovaj materijal smetao.
Takođe mislim da sam top trebala naručiti u većoj veličini, pa bi bio komforniji. Ali to je moja greška jer nisam obraćala pažnju na mere. 

Sve u svemu, top je super simpatičan i drago mi je što sam njega naručila. 
Idealan je za ove vrele, letnje dane. 

A kad smo kod vrelih letnjih dana, ja iskreno najviše volim da se zavučem u stan ili hladovinu dok ne padne veče. A u nekom narednom postu ću vam pokazati koji je to moj omiljeni letnji koktel i kako da ga pripremite kod svoje kuće i osvežite se u bilo koje doba dana. 





Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара