Review | Instant Whites.

11:50



U današnjem postu želim sa vama da podelim utiske o jednom proizvodu koji sam koristila skoro. 
Reč je o Instant Whites štapićima za izbeljivanje zuba. 

U pakovanju dobijate sedam štapića, jedan štapić koristite jedan dan i tako narednih sedam dana. 
Na vrhu štapića se nalazi sunđerčić, a na dnu je ampula u kojoj se nalazi tečnost koja izbeljuje zube. 
Uz proizvod dobijate i upustvo gde je objašnjeno kako se štapići koriste i šta treba da uradite da bi tečnost iz ampule došla do sunđerčića.
Ja vam neću objašnjavati kako se štapići otvaraju da vas ne bih zbunila, ali mogu da vam kažem da nije komplikovano. 
Kada ispustite tečnost iz ampule, vrhom štapića, odn. sunđerčićem kružnim pokretima treba da nanesete tečnost na svaki zub ili na one zube za koje smatrate da treba da se izbele. 
Proizvođač savetuje da se tečnost nanosi na zube kružnim pokretima zbog boljih rezultata. 

E sad, ono što proizvođač još tvrdi je da :

- u proizvodu nema peroksida
- da se rezultati vide odmah nakon prve aplikacije
- proizvod može da se koristi i na veštačkim zubima, navlakama, fasetama
- zubima vraća njihovu originalnu boju 
- se zubi neće izbeliti više od njihove prirodne boje


Ja sam proizvod koristila prema uputstvima, osim što sam jedan dan zaboravila da nanesem proizvod. 
Što znači da sam imala jedan dan pauze između aplikacija. 
Već sam na blogu pisala o izbeljivanju zuba i tu sam pomenula da nikad nisam imala preterano tamne zube. Ali usled dugogodišnjeg konzumiranja kafe i cigareta zubi su počeli da mi tamne. 
Mogu da kažem da je proizvod uradio ono što je obećano. 
Zubi su mi vratili donekle prirodnu boju i to sam najviše primetila na trojkama jer su one bile za nijansu tamnije od ostalih zuba. 
Nisam dobila "holivudsku" boju zuba, ali ovaj proizvod tome ni ne služi.

Mislim da je ovaj proizvod odličan ukoliko nemate previše tamne zube i ako želite da im vratite prvobitni sjaj. 
Takođe mislim da je odličan ukoliko vam treba nešto što će brzo da izbeli vaše zube za par nijansi. 

Naravno nakon korišćenja ovog proizvoda morate voditi računa o higijeni zuba, kao i inače u životu. 
Jer ne možete očekivati da vam nešto magijski izbeli zube i da oni tako magično ostanu beli.

Ukoliko su vam zubi prirodno tamniji, onda vam ne bih preporučila ovaj proizvod.
U tom slučaju bi trebalo da se opredelite za neki drugi način izbeljivanja zuba. 

Instant Whites možete poručiti preko njihovog sajta ovde, poštarina je besplatna i paket stvarno stiže u rekordnom roku. 
Ja sam svoj paket dobila u roku od 10 dana i nisu mi ga carinili. 

---------------------------------------------------------

Recently I got a package from Instant Whites.
I got theirs Instant Whites 7 Day Whitening System kit.
The kit contains 7 liquid filled swabs.

Instant whites 7 Day Whitening System was formally only used by dentist for in clinic procedures and now is introduce to the consumer market for its innovative approach to whitening teeth. The more discoloured the teeth are the more visible the results will be, more so on the first initial application.

About the product :
- Peroxide free
- Delivers results in one application 
- Made by dentists and used by dentists
- Can be used on cosmetic restorations, helping restore caps, crowns, veneers, dentures 
- Whitening teeth to their original colour not beyond original colour
- Can be used to target individual teeth and is your aid to colour matching 

How to use : 
The liquid filled swabs are neatly housed in a case of seven and are simply activated by gradually pulling down the top part of the applicator into the bottom that is filled with liquid.
For the best results you need to scrub your teeth in a circular motion holding just under the applicator tip.

My opinion : 
I used the product like it was stated in the instructions, except I missed a day so I basically used the product for 8 days. But it wasn't a big deal I still saw the results.
My teeth naturaly were never too dark.
But I'm a smoker and I drink a lot of coffee so my teeth had a little bit of discoloration.
This product really helped me to go back to my orginal teeth colour.
I would recommend this product to people who don't have that much of a problem with teeth discoloration.
I think the product is great and you should definitely try it if you want something that will whiten your teeth quickly.







*ovaj post je sponzorisan, ali sva mišljenja u njemu su lično moja i iskrena / this post is sponsored but all opinions are my own*





Kisses,
M.



You Might Also Like

0 коментара