Travel | Etno selo Stanisici.

10:52




U aprilu sam posetila Bijeljinu i jedno etno selo. 
Da to je bio jedan od onih sunčanih ali hladnih aprilskih dana, što se može i videti po kaputu koji nosim. 

Verujem da svi već znate o kom etno selu je reč i verovatno ste ga već i posetili. 
Ovo nije bila moja prva poseta Bosni ali jeste bila prva poseta Bijeljini i ovom etno selu. 

Etno selo "Stanišići" se nalazi na ulazu u Bijeljinu, naravno ako idete iz Srbije, a na izlazu ako idete kroz Bosnu. 
Već godinama planiram da odem tamo i uprkos činjenici da je udaljeno od mog grada samo sat i trideset minuta vožnje nikako da odem. 
U aprilu je moja sestra slavila svoj rođendan i odlučila je da baš taj dan idemo na izlet u Bijeljinu i u etno selo. 

Iskeno na put sam krenula sa malo predrasuda o ovom mestu. Razlog tome je to što danas sve više ima mesta koja se nazivaju etno selima, a ustvari su samo sklepana mesta koja imaju minimalan etno momenat i nemaju ni malo duše. 
Kada sam došla u Stanišiće moje predrasude su pale u vodu. 
Možda će neko reći da je ovo mesto kič ali ja nemam problem sa tim. 
Mesto je idealno da tu pobegnete za vikend, dovoljno je veliko da se šetate okolo, uživate pored vode i opustite se. 
Okolo se šetaju patkice, labudovi i koke, a u sklopu kompleksa postoji i mini zoo vrt. 
U etno selu se nalazi i više restorana gde možete probati domaću i autentičnu hranu. 
Mada bih vam ja preporučila da se ipak provozate do Bijeljine ako želite da probate preukusne ćevape.
Stanišići su sjajni da tamo popijete kafu, pojedete sladoled i uživate u sunčanom danu.  
U etno selu postoji više hotela i etno kuća gde možete prespavati, ali iskreno mislim da je smeštaj preskup. 

Sve u svemu Stanišići su simpatično mesto koje treba da posetite ako vas put nanese u tom pravcu.











Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Predivne fotografije! *_*
    Nisam bila u Stanišićima, jedno vreme mi je to bila destinacija za posetiti, pa sam je izgubila iz vida.

    ReplyDelete
    Replies
    1. Hvala!
      Prvom prilikom se zaputi tamo.. :)

      Delete