EXIT Festival - Summer Of Love 2017.

13:18




Prošlo je nedelju dana od kako se završio Exit festival. 
Nisam htela odmah da pišem ovaj post i namerno sam sačekala da prođe neko vreme dok se ne slegnu utisci. 
Za ovih nedelju dana sam čitala dosta o utiscima drugih ljudi, šta drugi imaju da kažu o Exitu i kako su se oni proveli. 
I mogu vam reći da sam pročitala dosta negativnih komentara.


Ovo nije moj prvi Exit na kom sam bila, a verujem da nije ni poslednji.
Slažem se da nije kao pre i da se dosta toga promenilo.
Neke stvari mi se svidjaju, neke ne. 
Iskreno na ovaj Exit sam krenula puna predrasuda i mislila sam da će biti loš. 
Razlog tome?
Nije mi se svideo ni jedan izvođač na Main Stage-u. 
Bukvalno, ni jedan. 
Ali šta je tu je, meni se nije svideo line up, nekome jeste.
Tako to ide i u životu, zar ne?

Na moju sreću to što nisam imala šta da slušam na Main-u nije pokvarilo moj provod na Exitu. 
Fenomenalno sam se provela na Dance Areni. 

Nulti i prvi dan, odnosno sreda i četvrtak su po meni bili najbolji. Jako lepa atmosfera, opušteni ljudi, odlični nastupi Jeff Mills-a, Ellen Allien, Paul Kalkbrenner-a i Marka Nastića.

Petkom nisam bila preterano oduševljena, čak sam i dosta rano otišla kući. Nije mi prijala gužva, a nisam se preterano ni oduševila nastupom Solomuna koji je radio b2b sa Dixon-om.

Poučena iskustvom od petka u subotu nisam želela da se guram sa ljudima i da idem u gužvu, pa sam propustila nastupe popularnog Robin Schulz-a i Duke Dumont-a (ne žalim za tim). 
Dok se gužva nije rasčistila na Dance Areni šetkala sam se po ostalim binama, a na Dance sam došla taman na Faithless i ostala do kraja na Hot Since 82.
Faithless-e sam slušala live na Exitu 2015-e godine i mogu da kažem da je i dj set podjednako dobar.

Nedelja je bila odličan dan, kao što sam i očekivala (obično su mi omiljeni dani na Exitu četvrtak i nedelja, odnosno prvi i poslednji dan).
Nije bila prevelika gužva na Areni, atmosfera je bila dobra i ljudi su bili prijatni.
Jutro smo dočekali uz odličnu Ninu Kraviz i posle toga se lagano odgegali kući (zaboravili smo da odemo na after).


Sve u svemu, kako mi je bilo?
Odlično.
Nije bilo savršeno, ali ništa u životu i nije savršeno.
Znate ono da nije bitno gde ste, već s kim ste.
Ako imate dobro društvo, ne može vam biti loše.
(Ili bar vam neće biti loše sve dane, možda samo jedan.)
Tako da demantovala sam samu sebe. Iako sam krenula puna predrasuda i ubeđena da mi neće biti lepo, pogrešila sam.
Exit se jeste promenio, neke stvari mi se definitivno ne sviđaju, ali i dalje ima tu neku posebnu čar.
Ako se opustite i prepustite ne može vam biti loše.

















*Jedina stvar koja me je jako iznervirala je ta što mesta za refundaciju novca sa kartica nisu radila ujutru poslednji dan. Iako je svuda pisalo da će na Areni raditi do 10 ujutru, a negde oko Main-a do 9 ujutru. Baš ne volim kada je nešto zvanično objavljeno, ja se oslonim na to i onda se to ne ispoštuje.*



Kisses,
M.

You Might Also Like

0 коментара