June Favorites.

17:25


Exit se završio pre dva dana i sada je pravo vreme da se malo više posvetimo negi kože i kose, posle one silne prašine na tvrdjavi.
U nastavku posta ću vam pokazati koji su mi to proizvodi bili otkriće meseca Juna, a nastavljam da ih koristim i u Julu.


  • Ziaja - goat's milk body lotion - Dugo sam tražila obično, a dobro mleko za telo. Kad kažem obično mislim na mleko za telo koje nije previše parfemisano i nema previše napadan miris. Ovo Ziaja mleko za telo od kozijeg mleka je baš ono što sam tražila. Miris je blag, a samo mleko je dovoljno hidratantno za moju relativno suvu kožu.


  • Mixa - Foaming Cleansing Cream (Anti-Redness) - Koža lica mi je mešovita, neki delovi su suvi, a T zona mi je masna. Često mi se javlja crvenilo na licu kada se umivam nekim neproverenim umivalicama i isto tako mi lice "bukne" ako tokom tuširanja dodje u kontakt sa šamponom ili kupkom. O proizvodima ovog brenda sam čula sve najbolje i kada sam videla da imaju nešto protiv crvenila, odmah sam morala da kupim. Ova umivalica je zaista blaga i prijatnog mirisa. Što se tiče čišćenja sasvim solidno čisti kožu lica i ono što je meni bilo jako bitno lice mi ne bude crveno, niti imam crvene fleke po licu (kao sa nekim drugim proizvodima). Jedina mana ovog proizvoda je ta što lica posle ostane malo zategnuto, iako je naznačeno da bi proizvod trebao da sačuva vlažnost lica. Sa druge strane to i nije neka velika mana jer posle ovog proizvoda svakako nanosim hidratantnu kremu. 



  • Kallos - Dry Ends Serum - O ovom brendu sam vam prvi put pisala u postu o mojoj kosi. Koliko sam ja upoznata ovo je madjarski brend, koji je što se mene tiče jako kvalitetan i jako povoljan. Ja njihove proizvode kupujem u jednom prodavnici hemijskih proizvoda u Rumi, a čula sam da ih ima i po manjim parfimerijama i sličnim prodavnicama po Srbiji. Ovo je serum za suve krajeve, sa kojima ja inače muku mučim. Za sada odlično radi svoj posao i dosta je gust pa tako jako malo proizvoda je potrebno za jedno korišćenje. 



  • Ziaja - Goat's milk day cream - Poslednja stvar u ovom postu ali ne i manje bitna je ova Ziaja dnevna krema za lice. Slučajno sam je kupila i iskreno nisam mnogo očekivala od nje. Iako imam i tu famoznu masnu T zonu, ova krema mi odgovara. Posebno mi prija na delovima lica gde mi je koža suva. Krema nije masna (što jako mrzim kod krema), izuzetno je lagana i prijatna na licu. Definitivno ću kupiti i noćnu da isprobam.


Kisses,
M.

You Might Also Like

3 коментара

  1. Koja je cena kreme?

    ReplyDelete
  2. Također volim Ziaja losione za tijelo i kreme za lice. Od losiona za tijelo miris kakaa mi je super, a što se tiče krema isprobala sam samo s krastavcem koja mi odgovara. :)

    Le Sagittaire

    ReplyDelete