July Favorites.

22:21





Još jedan mesec je prošao munjevitom brzinom. Imam osećaj kao da je juče bio početak jula, kad sam privodila ispite kraju i jedva čekala da počne Exit. 
U ovom postu vam pišem o Julskim favoritima, koji su za razliku od prethodnih totalno raznovrsni i nepovezani.



  • Počećemo od hrane, jer ko ne voli da jede? U julu sam otkrila i jela fenomenalnu picu. Čini mi se da je ovo jedna od boljih pica koje sam jela u poslednje vreme. Reč je o mestu koje se zove Dottore Per La Pizza. Ova picerija se nalazi u ulici Maksima Gorkog broj 10 u Novom Sadu. Pica je sjajna, odličnog ukusa i jeftina je. Imate moju toplu preporuku da posetite ovo mesto.



  • Nastavljamo sa hranom. Ovog puta nije u pitanju nikakav restoran, već obično dvorište i spretne kuvarske ruke prijatelja. Jer ima li šta bolje od letnjih večeri, zvezdanog neba i opuštenih večera sa prijateljima. 



  • Apsolutni favorit prošlog meseca je ovaj kimono koji sam dobila od sestre. Planiram da napravim outfit post sa njim, pa se nadam da ćete moći da ga vidite u punom sjaju uskoro.




  • Naravno da je na ovoj listi favorita morao da se nađe i Exit festival. Ako vas zanimaju moji utisci sa Exita možete ih pročitati u ovom postu. 



  • I poslednji, ali ne manje bitan favorit su ove minđuše. Iskreno u poslednjih godinu dana slabo nosim nakit, posebno minđuše. Nikad u životu nisam ni nosila ovoliko velike minđuše. Ali prosto nisam mogla da im odolim. Uzela sam ih u Pull&Bear-u. Kad sam ih kupila mislila sam da sam pogrešila, jer sam mislila da one neće lepo stajati na mojim klempavim ušima. Kada sam došla kući i probala ih, oduševila sam se i zaljubila u njih. 




Kisses,
M.

You Might Also Like

2 коментара

  1. Odlican post,kao i favoriri.Predivan blog,imas moj follow!♥

    Farmasi proizvodi->vjovana2.blogspot.com

    ReplyDelete